dimarts, 7 de novembre del 2017

Presentaci贸 tema 7.

馃憠Qu猫 hem fet?

En la classe de hui han exposat el tema 7, que s'anomenava "La inform脿tica i les multim猫dia la seua utilitzaci贸 en educaci贸 infantil". En acabar hem fet una partida al Kahoot. Una vegada acabada la presentaci贸, hem dedicat l'煤ltima part de la classe per acabar o avan莽ar les nostres Webquest que hem d'entregar abans que s'acabe la setmana.

馃憤Qu猫 hem apr猫s?

En l'exposici贸 ens hem ensenyat una breu introducci贸 sobre la inform脿tica i les multim猫dia i com s'utilitzen en infantil. En quant al disseny i producci贸 de les TIC, hi han quatre etapes diferents que ho formen, com s贸n:
-Etapa d'an脿lisis de la situaci贸.
-Etapa d'especificaci贸; pla i temporalitzaci贸 (com s'organitza l'equip).
-Etapa de documentaci贸 (recollir tota la informaci贸 necessaria dels components del nostre producte).
-Etapa de guionitzaci贸.
Tamb茅 forma part d'aquest punt, la producci贸 i postproducci贸 del que volem fer, i l'avaluaci贸 per veure si el producte final ha aconseguit els objectius plantejats des d'un primer moment, aix铆 com assabentar-se dels errors que s'hagin pugut produ茂r. Per completar l'avaluaci贸 diem que hi ha tres etapes que la formen: -  Avaluaci贸 pels productors (interna)
                                    - Avaluaci贸 de judici pels experts (interna)
                                    - Avaluaci贸 per i des de els usuaris (externa)
Un dels punts que formava part de l'exposici贸 tamb茅 era en la que tractaven la inform脿tica amb els ordinadors de l'aula. I parlaven sobre les tres funcions que desempenyaven aquestos a l'aula, aquestes eren: 1) Entre moltes aplicacions; Educar
         2) Els ordinadors els millors professors del m贸n.
         3) Tenen gran import脿ncia a l'aula.
La incorporaci贸 de la inform脿tica a l'aula (medi i fi). I com 茅s habitual tamb茅 els professors i professores han de formar-se amb aquest m贸n de les tecnologies per poder transmetre els continguts als seus alumnes passant per diferents etapes com s贸n:
-Entrada
-Adopci贸.
-Adaptaci贸.
-Apropiaci贸.
-Invenci贸.
Hem apr猫s la definici贸 i l'utilitzaci贸 del  Software multim猫dia que s'ent茅n com a un conjunt de multim猫dia desarrollats per crear continguts i millorar els materials visuals d'audio.
Ens han explicat que s贸n i com deuen ser les presentacions multim猫dia, 茅s a dir, de forma que siguen: senzilles, flexibles i vers脿tils, sense exc猫s d'animaci贸, seguint un nucli sem脿ntic i que tinga un format de text adequat. Aquestes presentacions han de ser motivadores, f脿cils d'usar, autoexplicatives etc. I es classifiquen segons siguen: - Tutorials.
                                                          -Bases de dades.
                                                          - Constructors.
                                                          -Eines.
                                                          -Simuladors.
En quant a les innovacions i els beneficis dels multim猫dia a l'educaci贸, diem que hi ha diverses qualitats en aquestos multim猫dia educatius com s贸n: interactivitat, ramificaci贸, transpar猫ncia, navegaci贸, interconexi贸. D'altra banda per fer 煤s del mitj脿 inform脿tic , estudiem com podem utilitzar-lo i la seua metodologia. Finalment hem escoltat una reflexi贸 final i 茅s el que hem apr猫s hui.

馃挰Per saber m茅s...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada