dijous, 14 de desembre del 2017

Realitat augmentada 2

Què hem fet?

Hui també han exposat tres companyeres de classe, sobre la realitat augmentada. Pero l'altre dia es va treballar sobre dos aplicacions i avui hem innovat amb dues diferents, també per a augmentar la realitat.


Ens han parlat sobre que és la realitat augmentada i les seues característiques més importants. També les diferències entre la realitat virtual i la realitat augmentada.
Per posar amb pràctica allò que han explicat hem fet ús de l'aplicació de  Blippar
Per poder utilitzar-la, el primer que hem fet ha sigut registrar-nos en la pàgina de Blippar. Una vegada ja creat el nostre compte, li hem donat a l'opció de "Create Proyect". Seguidament escollirem el nom del nostre projecte, i cliquem a l'opció de "Create Blipp", elegim una fotografia, o bé del nostre escriptori o bé d'internet i li poses nom. També podem afegir vídeos de you tube, conter de twitter o d'instagram etc. Una vegada finalitzat aquest procés, desde la nostra aplicació al telèfon mòbil, escanegem el còdi que ens apareix a la pantalla del ordinador, i es veu com apareixen els vídeos o enllaços de reds socials que nosaltres haviem inserit. 
Hem pràcticat sobre una activitat que havien dissenyat les nostres companyeres, que es basava amb el llibre del Monstre dels Colors, haviem d'afegir els diferents nombres que apareixien al dibuix que ens havien repartit, escanejavem el còdi i apareixien diverses imatges amb referència al dibuix que ens havia tocat i també apareixien vídeos. 


En segon lloc, hem treballat sobre la segona aplicació de realitat augmentada que s'anomenava "Augment". Per poder utilitzar-la, també ens hem registrar a aquesta pàgina. Aquesta vegada per crear el projecte, escolliem l'opció "Add model" i elegim una fotografia, una vegada fet aquest procediment, cliquem en "Save and publish", escanegem amb el mòbil el codi que ens apareix i podrem veure al nostre telèfon la fotografia en 3D.
Després han realitzat una activitat, que es basava en les parts del cos. Han repartit diferents codis per la classe i cada grup havia d'escanejar aquest codi i ens apareixia amb 3D la part del cos corresponent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada